Art is My Life: ရယ္မလား ငိုမလား ေမ့ထားမလား

Sunday, March 11, 2007

ရယ္မလား ငိုမလား ေမ့ထားမလား


မိတ္ေဆြ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြားလား ၀မ္းမနည္းပါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေသေသးပါဘူး။ နာမည္ ဆင္တာပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဒီေန႕ထုတ္ ေၾကးမံု သတင္းစာကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့ကို ဖုန္းနဲ႕ လွမ္းလွမ္း ေနာက္ၾကတယ္။

တကယ္ေတာ့ စိုးေဇယ်ာထြန္း ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ နာမည္ဆင္တာပါ။ မတူပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ နာမည္က စိုးေဇယ်ထြန္း ပါ။ ယပက္လက္ ယပင္းမွာ သူက ေရးခ်ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ေရးခ် မပါပါဘူး။

သူငယ္ခ်င္း ေတြကလဲ သားေလး စိုးေဇယ်ာ အမွ်မွ်လို႕ ေနာက္သလို ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေအးကြာ ငါ့သားေတြအတြက္ အေမြ မထားႏိုင္ခဲ့တာကို အေဖ စိတ္မေကာင္းပါဘူးကြာ လို႔ျပန္ေနာက္တယ္။ အစပိုင္းကေတာ့ တကယ္ေပ်ာ္လို႕ ေနာက္ၾကရယ္ၾကတာပါ။ ေန႕ခင္းပိုင္း ေလာက္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ ရယ္သံေတြက အသက္မပါေတာ့ သလိုဘဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳးစားၿပီး ရယ္ၾကည့္တယ္။ ရယ္လို႔ ရေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ မရယ္ႏိုင္ဘူး။ ဘာျဖစ္ သြားပါ့လိမ့္။

ကၽြန္ေတာ့ဆရာက ေဟ့ေကာင္ မင္းက်ိန္းေၾကတာကြ တဲ့ သူကအားရ ပါးရ ရယ္ၿပီးေျပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ့ ဆရာ စကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့ ကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေမး ၾကည့္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ က်ိန္းေၾကရဲ႕လား . . . .

ဟုတ္ပါၿပီ ကၽြန္ေတာ္ က်ိန္းေၾကပါ ၿပီတဲ့ အဲဒီလို က်ိန္းေၾကတာက ဘယ္နႏွစ္ခံမွာလဲ။ ၁၀ ႏွစ္လား ႏွစ္ ၂၀ ႏွစ္ ၃၀ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီထက္ ဘယ္ေလာက္ မ်ားေက်ာ္ ႏိုင္ဦးမွာလဲ။

စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေၾသာ္ ငါတစ္ေန႕ ေသရဦးမွာပါလား။ ေသတာေတာ့ ဟုတ္ပါၿပီ။ ေသၿပီးရင္ ဘာျဖစ္မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ မသိ။ အဲဒါထားလိုက္ဦး လူေသရင္ မိသားစု ၀င္ေတြ ငိုၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေသရင္လဲ ကၽြန္ေတာ့ မိသားစု ၀င္ေတြ ငိုၾကမွာပါပဲ။ ၿပီးရင္ သတင္းစာမွာ ၀မ္းနဲေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာ ထည့္မယ္။ တစ္ႏွစ္ျပည့္ရင္ သတင္းစာ ထဲမွာ လြမ္းဆြတ္ေၾကာင္း ထည့္မယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ျပည့္ရင္ ႏွစ္ႏွစ္ျပည့္ လြမ္းဆြတ္ေၾကင္းေပါ့။ အဲလို သတင္း စာမွာ ပါလာတဲ့ လြမ္းဆြတ္ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့ မိသားစု ၀င္ေတြ ဟားတိုက္ၿပီး ရယ္ေနမလား။ လြမ္းဆြတ္ေနမလား ၀မ္းနည္းေနမလား။ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ အနည္းဆံုး အားျဖင့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရွင္စဥ္က ပံုရိပ္ေတြကိုေတာ့ ျပန္ျမင္ေနၾက ဦးမွာပါ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့ လြမ္းဆြတ္ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာကို ၾကည့္ၿပီး ၀မ္းနည္း ငိုေၾကြး မေနေတာင္ ရယ္ႏိုင္ၾကမွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။

ဒါဆိုရင္ ဒီေန႕ သတင္းစာ ထဲမွာ ေၾကာ္ျငာပါ လာတဲ့ စိုးေဇယ်ာထြန္း ရဲ႕ မိသားစုကေရာ . . . . ေသခ်ာပါတယ္။ သူတို႔ မငိုရင္ေတာင္ အနည္းဆံုးေတာ့ သတိရ ၀မ္းနည္း ေနၾကမွာပါ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ နာမည္ဆင္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ သူငယ္ခ်င္း တသိုက္ လြမ္းဆြတ္ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာကို ၾကည့္ၿပီး ဟားတိုက္ ရယ္ေနၾကတာ တကယ္ျဖစ္သင့္လား . . .

ေကာင္းၿပီ မရယ္ရင္ေကာ ငိုေနရမွာလား သာမန္ေၾကာ္ျငာတစ္ခုလို ပဲေမ့ထားလိုက္မလား မိတ္ေဆြ ရင္းတစ္ေယက္ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာလိုခံစား လိုက္ရမလား ဘာလုပ္လိုက္ရမလဲ

1 comment:

Thet Htoo@Myat Lone said...

ဟုတ္ကဲ့။ ႐ွင္ဆန္ဒါဓိက စာအုပ္ေခါင္းစဥ္လိုေပါ့ "လမ္းခဲြတာ ၀မ္းနည္းစရာလား" တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ဟာ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခဲြခြာခဲ့ဖူးပါျပီ။ ဒါေပမယ့္လည္း ခဲြဖို႕ခက္ၾကတုန္း။ ကြ်န္ေတာ္ mylot ဆိုတဲ့ community site တစ္ခုမွာ topic တစ္ခုတင္ဖူးတယ္ဗ်။ ခင္ဗ်ား မနက္ျဖန္ေသရမယ္ဆိုတာသိရင္ဘာလုပ္မတုန္း လို႕။ အဲဒီမွာ လာေျဖတဲ့သူေတြရဲ႕ Response ေတြကိုဖတ္ရတာ ဖတ္ရင္းနဲ႕ ၀မ္းနည္းလာတယ္ဗ်။ တကယ္ပဲ ေသခါနီးလူေတြရဲ႕ ဆန္ဒေတြကုိ နားေထာင္ေနရသလိုပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း ေတာ္ေတာ္ရင့္က်က္ပါတယ္။ စာအုပ္ကိစၥက ကြ်န္ေတာ္လုပ္ေပးႏိုင္တာ႐ွိရင္ေျပာပါခင္ဗ်ား။ myth59@goowy.com ကို mail ပို႕လို႕ရပါတယ္။

http://www.mylot.com/w/discussions/19523.aspx