Art is My Life: ၀ဋ္လည္ျခင္း

Sunday, May 27, 2007

၀ဋ္လည္ျခင္း

၀ဋ္ဆိုတာဘာလဲ တကယ္ေကာလည္ရဲ႕လား။ သင္ကိုယ္တိုင္ေကာ အယံုအၾကည္ရွိရဲ႕လား။

ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ၀ဋ္လည္တယ္ဆိုတာကို အရမ္းကိုယံုတယ္ ။ မ်က္ျမင္လည္း ေတြ႕ခဲ့ဖူးတာကို။

အခုလား ယံုတုန္းပါပဲ။

၀ဋ္လည္ဖူးလို႕လား မလည္ေသးပါဘူး လည္မဲ့ေန႕ကိုေစာင့္ေနတယ္

လည္ပါေစလို႕လဲ ဆုေတာင္းေနတယ္

ရြာထိပ္က လူတစ္ေယာက္ ၾကက္သတ္တာ ၾကက္လိုေသရတယ္။ သူမ်ား ဘဲေတြရုပ္ဆိုးရင္ ကဲ့ရဲ႕တတ္တဲ့ ရြာထဲကေကာင္မေလး ကုလားၾကီးနဲ႕ ရသြားတယ္။ ေ၀လမင္းသား သူ႕အေမကို မုဆိုးမၾကီးလို႕ ႀကိတ္ၿပီးေျပာတာ သူကိုယ္တိုင္ ကေလးႏွစ္ေယာက္အေမ မုဆိုးမကိုလက္ထပ္ဖို႕ ထီးနန္းကိုပါ စြန္႕လြတ္ခဲ့ရတယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ခင္ညႊန္႕ ျပဳတ္တုန္းက ၀မ္းေျမာက္ေၾကာင္း သ၀ဏ္လြာကို ပထဆံုးေပးခဲ့တဲ့ သက္ဆင္ သူလဲဘာထူးလို႕လဲ။

အဲဒီလို အဲဒီလို အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၀ဋ္ကိုယံုပါသည္။ ထို႕အတူ ၀ဋ္လည္ေအာင္လို႕ ဆိုၿပီး ေကာင္မေလး ေခ်ာေခ်ာေလးေတြနဲ႕ တြဲသြားေသာလူမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ဆဲပါသည္။ ဆိုက္ကနက္ စီးေသာလူမ်ားကို ေတြ႕သည့္ေနရာတြင္ ဆဲပါသည္။ ကိုဖီအာနန္ကို အိပ္ရာ၀င္ခါနီးတိုင္း ဆဲပါပါသည္။

သို႕ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္ကား အခုခ်ိန္ထိ ၀ဋ္မလည္ေသးပါ . . .

ကၽြန္ေတာ္သည္ ထုိကဲ့သို႕ ၀ဋ္လည္မည့္ေန႕ကို အျမဲတမ္း ေစာင့္ေမွ်ာ္လွ်က္ရွိပါသည္

၀ဋ္လည္ျခင္းဆိုတဲ့ နိယာမ မွန္ကန္ပါက ကၽြန္ေတာ္သည္ တစ္ခ်ိန္တြင္ ေသခ်ာေပါက္ ၀ဋ္လည္ပါလိမ့္မည္

No comments: