Art is My Life: အ႐ႈပ္ထုပ္မ်ားႏွင့္ကၽြန္ေတာ္

Saturday, September 22, 2007

အ႐ႈပ္ထုပ္မ်ားႏွင့္ကၽြန္ေတာ္

ဒီရက္ပိုင္းမွာ အလုပ္ေတြ႐ႈပ္တာလား အ႐ႈပ္ေတြလုပ္တာလား အ႐ႈပ္ေတြေရာက္လာတာလား ကၽြန္ေတာ္ကပဲ အ႐ႈပ္ေတြ ဆီသြားေနတာလား ေတာ့မသိဘူး၊ ဘယ္လို ျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္႐ႈပ္ေနပါတယ္။

ေျခေထာက္ေတြလဲ နာေနပါၿပီ။ မိုးေတြမိတာလဲ ေန႔တိုင္းပါပဲ။ က်ီးလိုလို ေၾကာင္လိုလိုနဲ႔ ဟိုဘက္လွည့္ၾကည့္ ဒီဘာက္လွည့္ၾကည့္ လုပ္ေနလို႔လားမသိဘူး ဇက္ေတြလည္း ေညွာင္းလွေပါ့။

အဲလိုအဲလို ရႈပ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ဂ္ ေရးဖို႔မေျပာနဲ႔ ကိုယ့္စီေဘာက္ကိုလာတဲ့ မိတ္ေဆြေတြကိုေတာင္ စကားျပန္မေျပာျဖစ္ပါဘူး။ အဲလို ကိုယ့္စီေဘာက္မွာ ေတာင္စကားမေျပာ ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ မႏိုင္းႏိုင္းတို႔ ကိုညီလင္းဆက္တို႔ ၿမိဳ႕စားႀကီးတို႔ အပါ၀င္ ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ ေနၾက ဘေလာ့ဂ္ေတြေတာင္ မဖြင့္ျဖစ္ပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္ ဘယ္သူ႔ စီေဘာက္မွာမွလည္း ဒီရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ သြားမေအာ္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ သို႔ေသာ္ အခ်ိဳ႕ေသာ စီေဘာက္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ့္ အိုင္ပီနဲ႔ ေပါက္တကရ ေရးထားလို႔ ကၽြန္ေတာ္လား ဆိုၿပီး လာေမးတဲ့လူေတြ ရွိၾကပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ ကေတာ့ အားနာလို႔လား အိုင္ပီကို မၾကည့္မိလို႔လား မသိဘူး လာမေမးၾကဘူး။ ေသခ်ာတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ပါ။

ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္႐ႈပ္ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။

No comments: