Art is My Life: ေျဖရွင္းခြင့္ေလးရခ်င္တယ(၂)

Wednesday, December 13, 2006

ေျဖရွင္းခြင့္ေလးရခ်င္တယ(၂)

ဟာမဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ

ရွင္ျဖစ္ခ်င္တာက လူတစ္ဘက္သား ထိတ္လန္႕သြားၿပီး စိတ္ဒုကၡေရာက္သြား ေတာ့ေက်နပ္သြား ၿပီေပါ့၊ လူကိုဘယ္လို ဟာမ်ားမွတ္ေနလဲမသိဘူး၊ ေတာ္ေတာ္ေက်နပ္ သြားၿပီေပါ့ဟုတ္လား၊ ေတာ္ၿပီ ဒီလိုသူငယ္မ်ိဳးေတာ့
တီ.တီ

သူေျပာခ်င္တာေတြ ဆက္တိုက္ေျပာၿပီး ဖုန္းခ်သြားၿပီ ေျဖရွင့္ခြင့္ေတာင္ မရလိုက္
ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ဖုန္းကိုျပန္ေခၚသည္၊ သူလံုးဝမကိုင္ေတာ့။ ရုတ္တရက္မို႕ စိတ္ေကာက္သြားတာလား။ တကယ္ပဲ စိတ္ဆိုးသြားတာလား။ ကၽြန္ေတာ္ ေဝခြဲလို႕မရ တကယ္စိတ္ဆိုးသြားၿပီး ရဲစခန္းတိုင္လွ်င္ေကာ၊ ဟုတပါသည္ ကၽြန္ေတာ္လြန္သြားသည္ ရဲေတာ့မတိုင္ေလာက္ပါဘူး၊ ရဲတိုင္ခ်င္းမတိုင္ခ်င္းထက္ ကၽြန္ေတာ္ကို သူဆက္ခင္ ပါ့ဦးမလား။ ေသြးပူေနတုန္း မို႕ျဖစ္ပါလြမ့္မည္။ ခဏေလာက္ေနမွ ျပန္ေတာင္းပန္လွ်င္ ရႏိုင္မည္ဟုထင္သည္။ ဟုတ္တယ္ေလ သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ခင္လာတဲ့ ကာလက နည္ေတာ့တာမွမဟုတ္ဘဲ။
ႏွစ္နာရီေလာက္ၾကာၿပီးေတာ့ ဖုန္းထပ္ေခၚသည္။ သူလံုးဝဖုန္းမကိုင္ေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္စိုးရိပ္လာၿပီ သူတကယ္ပဲ စိတ္ဆိုးသြားၿပီလား။ ကၽြန္ေတာ္လမ္းထိပ္ထြက္ၿပီး PCO ဖုန္းဆိုင္ကေန ေခၚၾကည့္သည္။
တီ........တီ ......

ဟယ္လို ေျပာပါရွင္

ဟာ.. သူဖုန္းကိုင္ၿပီ။ေလသံကည္း ေစာေစာကလိုမမာေတာ့။ေတာ္ပါေသးရဲ႕။

ေစာေစာက ကိစၥကိုေတာင္းပန္ခ်င္လို႕ပါ
တီ တီ တီ
ဖုန္းခ်သြားၿပီ
သူ တကယ္ပဲကၽြန္ေတာ့ ကိုခြင့္မလြတ္ေတာ့ ဘူးလား

No comments: