Art is My Life: ေျဖရွင္းခြင့္ေလးရခ်င္တယ္ (၃)

Wednesday, December 13, 2006

ေျဖရွင္းခြင့္ေလးရခ်င္တယ္ (၃)

သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ygnchat Chat room ကေနစသိခဲ့ၾကတာပါ။ စေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာ သူကကၽြန္ေတာ့ကို စေခၚတာလား ကၽြန္ေတာ္ကသူ႕ ကိုစေခၚတာလား ဆိုတာေတာ့ မမွတ္မိေတာ့။ မွတ္မိတာက သူနဲ႕ ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းေန႕မွာ သူကိုကၽြန္ေတာ္ ႏွင္းဆီပန္း Dosen Rose ကို Scoop သံုးၿပီး Chat ထဲကေန လက္ေဆင္ေပးလိုက္သည္။ သူေတာ္ေတာ္ေလး သေတဘာက်သြားသည္။

ဟ ဟ မိုက္တယ္ ယူ ကပန္းခ်ီဆရာလား

အင္းေပါ့ဟ
ကၽြန္ေတာ္ ေဖာလိုက္သည္

ဟုတ္လား ဒါဆိုရင္ ေနာက္ထပ္ဆြဲ ေပးဦး

ကၽြန္ေတာ္ ယုန္ပံုေလး ပို႕ေပးလိုက္သည္

ဟယ္ အရမ္းလွတာပဲ။ ဘယ္လိုလုပ္တာလဲ သင္ေပးပါလား

ဟာဒါကဒီတိုင္း ဆြဲလို႕ရတာမဟုတ္ဘူးဟ ပန္းခ်ီပညာတတ္မွ ဆြဲလို႕ရတာ
ကၽြန္ေတာ္ လိမ္လက္စနဲ႕ပဲ ဆက္လိမ္လိုက္သည္။ သူကကၽြန္ေတာ္ ကိုပံုေတြတစ္ ပံုၿပီးတစ္ပံု ဆြဲျပခိုင္းသည္။ ကၽြန္ေတာကလည္း ပရိုဂရမ္ထဲက ပံုေတြကို တစ္ပံုၿပီးတစ္ပံု ပို႔ေပးလိုက္သည္။ အဲဒီမွာ ျပသနာက

Fri I ရဲ႕ပံုေလးကို ဆြဲေပးပါလား

ဟာ ယူကို မွ အိုင္ မျမင္ဘူးဘဲနဲ႕ ဘယ္လိုလုပ္ ဆြဲေပးလို႕ရမွာလဲ၊ ဆြဲေပး ေစခ်င္ရင္ ဓတ္ပံုုပို႕လိုက္

ေတာ္ၿပီမတူခ်င္ေန မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ပံုဆိုရင္ ရၿပီ
အဲဒါမွ ျပသနာပဲ၊ Scoop မွာက မိန္းကေလးပံု မေတြ႕မိဘူး Kiss Chat မွာေတာ့ ရတယ္လို႕သာ ၾကားဖူးသည္။ Kit chat ကကၽြန္ေတာ့ မွာမရွိ။ ဒီေတာ့ ဆက္ေဖာရံုပဲေပါ့

Fri I မွာကေလာေလာ ဆယ္မဆြဲရေသးဘူး ေနာက္မွဆြဲထားလိုက္မယ္။ ဟုတ္ၿပီလား

အင္းဒါလိုလဲၿပီးတာပဲ I အိပ္ေတာ့မယ္

ေနဦး

ဘာလုပ္ဦးမလို႕လဲ

ယူ G mail ေပးထားဦး

********@gmail.com

ok I add လုပ္ထားလိုက္မယ္

ေကာင္မေလး Out သြားၿပီ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္မေလးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ စေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းေန႕မွာ ခင္မင္မူ အတိုင္းတာ ေနရာေလး တစ္ခုအထိေရာက္ သြားခဲ့ၿပီ

No comments: